Πάρτι γενεθλίων Formula 1


ΠΑΡΤΙ

Το ιδανικό θέμα για τα  γενέθλια του γιού σας.

Εντάξει !θα είμαι ειλικρινής μαζί σας δεν τρελαίνομαι κιόλας για τα πάρτι των αγοριών ,έχω μια μικρή προτίμηση στα πιο ροζ πράματα,αλλά πριν 8 μήνες περίπου είχα την τύχη να αποκτήσω το μικρό μου αγοράκι.Ετσι λοιπόν άρχισα να αναθεωρώ και να προετοιμάζομαι και γω για το πρώτο πάρτι γενεθλίων του μικρούλι μου. Αν τα  πρώτα γενέθλια του μικρού πρίγκιπα σας πλησιάζουν και αναζητάτε έμπνευση για το τι θέμα θα μπορούσατε να δώσετε στο πάρτι του είμαι ο άνθρωπός σας!!!Και μην ξεχνάτε ότι τα πάρτι γενεθλίων μπορείτε να τα »κόψετε και να τα ράψετε» στα μέτρα σας και να πάρετε ιδέες και για τη βαπτισή σας.

Εάν λοιπόν θέλετε να αποφύγετε τα συνηθισμένα πιο μωρουδίστικα θέματα από γνωστούς παιδικούς ήρωες, τότε πρέπει να δοκιμάσετε ως θέμα αυτό που αγαπάνε τα περισσότερα αγόρια, τα αυτοκίνητα, και πιο συγκεκριμένα τη Formula 1, αφού περιλαμβάνει και το σωστό αριθμό.

Ο συνδυασμός κόκκινο, μαύρο και άσπρο είναι εντυπωσιακός και θα τραβήξει την προσοχή από όλα τα παιδάκια. Πάρτε ιδέες από τις φωτογραφίες παρακάτω για το πώς μπορείτε να το κάνετε πράξη.

 

πηγή  catchmyparty.com

πες μου την γνωμη σου!

