Πάρτι με θέμα τον Άγιο Βαλεντίνο


Μιας και βρισκόμαστε σε αγαπησιάρικη διάθεση λόγω της ημέρας του Αγίου βαλεντίνου σας έχω ένα πολύ πολύ γλυκό πάρτι.Το θέμα είναι φυσικά ο Βαλεντίνος και όλες οι αποχρώσεις της διακόσμησης είναι στο κόκκινο,ροζ ,άσπρο και πολλές καρδούλες!Αν αφαιρέσουμε κάποια στοιχεία θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό το θέμα οποιαδήποτε μέρα του χρόνου για κοριτσίστικο πάρτι,εγώ πάντως άρχισα από τώρα να το φτιάχνω στο μυαλό μου για την γιορτή της μικρής μου Άλεξ !

photo_2008_view_album_large

απίθανη η παρουσίαση του μπουφέ,όλα απόλυτα προσεγμένα,και η κρεμαστή κατασκευή με τα πλαστικά πιάτα φοβερή!!!!!

δωράκια για τους μικρούς καλεσμένους

μέχρι και τα αναψυκτικά είναι ντυμένα στις αποχρώσεις του πάρτι

ζελεδάκια με διαφορετικά στρώματα,απλό και εντυπωσιακό

φτιάξτε μόνοι σας τα γλειφιτζούρια ,τον τρόπο θα τον βρείτε ΕΔΩ

cake pops όμορφα παρουσιασμένα

μην ξεχάσετε να εκτυπώσετε καρτελάκια που θα αναγράφουν το κάθε σνακ σας,διακοσμεί και συγχρόνως οργανώνει καλύτερα τον μπουφέ σας

από την τούρτα δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι καρδιές

τρελαίνομαι για τις γυάλες με βρυσάκι,δίνουν άλλον αέρα,εγώ είμαι πολύ περήφανη για τις δικές μου!

μεγάλες γυάλες και πολλά ζαχαρωτά

μια χάρτινη γιρλάντα με διαφορετικές καρδιές,πανέμορφη ε?

photo_2001_view_album_large

πηγή pinterest

αν σας άρεσε η ιδέα μην ξεχάσετε να την μοιραστείτε με τα παρακάτω κουμπάκια (facebook,pinterest κ.τ.λ.)

πες μου την γνωμη σου!

